Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: zauras
Data: 2010-02-08 16:59:52
Kadangi receptų šaltiniai gali būti patys įvairiausi - pdf, doc, chm ir t.t., perkėlinėti juo į kokią nors receptų duombazę atrodo gan varginanti užduotis. Yra to softo specialiai receptų katalogizavimui, bet man atrodo, kad patogiau būtų naudoti kokį nors elementarų failų katalogizatorių su galimybe užsidėti teminius tagus (WhereIsIt). Tuomet receptus būtų galima laikyti kokioje nori formoje, svarbiausia, kad būtų lengvai atrandami softo pagalba. Dėl receptų išsaugojimo iš ineto, IE ar Opera leidžia puslapį su visu jo turiniu išsaugoti viename faile *.mht vienu paspaudimu. Po to belieka tik sukatalogizuoti.