Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-07 15:22:14
Oi, nesakykit... Velnio deze virtuveje puikiai sugyvena su kitais
pricindalais ir yra netgi labai reikalingas daiktas ;) Be to dar ir darba
padaro malonesni, kai dainuoja daineles, skaito knygas arba rodo kokia
anksciau irasyta virtuvine laida, o ir lakstyti i kambari nereikia :) Na
zinoma mano virtuveje negyvena deze, o dezute, ir nepastoviai, o tik
laikinai.

Alora, aciu uz sumanyma su spausdinimu. Turiu segtuva, bet i ji patenka tik
patys paciausi, kurie yra patikrinti ir pateko i kategorija "gaminsiu dar",
kitaip jokios vietos neuztektu, o ir nematau prasmes del vieno karto arba
net nei vieno, jei taip ir nepasinaudosiu receptu, spausdinti viska. Bet cia
skonio reikalas, kam kaip patogiau.