Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-08 17:07:26
Dekui uz ideja!
Ka tik patikrinau.

Deja, netinka del 3 priezasciu:
1. nepalaiko paveiksliuku "copy/paste" - man tai butina. "Insert" is disko
netinka, reikalauja per daug veiksmu ir laiko.
2. per daug terlioniu, kad gauciau reikiama rezultata, t.y. is pradziu turiu
teksta su nuotraukomis rankiniu budu issaugoti kaip rtf (copy is www,
ijungti Worda, paste, issaugoti), po to ta rtf ikelti i programa, uzrasyti
pavadinima nekirilica... zodziu daryti visa tai, ko kaip tik noriu baigti
daryti ir tam ieskau softo...
3. nepalaiko kirilicos pavadinimuose ir darant "copy/paste" teksta, pameta
kodavima bandant korteleje rasyti kirilica.Nezinau, kaip su kitomis
kalbomis - turima medziaga yra min. 5 pagrindinemis kalbomis (LT, RU, PL,
EN, FR), nors pasitaiko ir kitu.
Siuo ir baigiau programos testavima.

Deja, nenaudociau sios programos, net jei butu nemokama. O tam, kad uz ja
sumokeciau, autorius turi dar rimtai padirbeti ir sutvarkyti bent kodavimo
klaidas.

Bet vistiek labai aciu uz ideja! Patikrinau dar viena galimybe. Tikiuosi,
kad kada nors rasiu ta ieskoma programa :)