Tema: Re: Pica: kaip paruosti?
Autorius: Sail
Data: 2010-02-02 15:41:19
Sarasas tai yra, bet ten nera tos paslapties, kaip is tu normaliu parasytu
produktu gauti toki xrenova batona.
Gal miltai zemiausios rusies, gal CO2 tesla prisotina, kad pripuciamas
batonas gautusi, gal dar kas nors. Namie gaunas n kartu geriau. To
parduotuvinio net atsipjaut normaliai neimanoma, vien oras viduj.

Ir - kodel parduotuvinis batonas laikosi "sviezias" ilgai, o naminis ne, jei
produktai vienodi?

Jei kas dirbes kur kepykloj, gal ir paporint galetu, kaip ten kas.