Tema: Re: Pica: kaip paruosti?
Autorius: Sail
Data: 2010-02-02 14:47:08
Tai dabar blynu visi nevalgysim, nes jie kita diena sudziuve ir neskanus?

Nepatinka namu gamybos batonas - jami is parduotuves, kur savaite negenda ir
valgai.

Man tiesiog naminis skaniau nors tu ka. Ir zinau, ka i ji deda, o
parduotuvinio sudetis nezinoma. Turetu buti pjuvenu pagal spalva ir skoni.
Is normaliu produktu toks blogas nesigauna nors tu ka.