Tema: Re: Paelja
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-28 16:56:30
dariau sestadieni....
septyniems asmenims

du kalmarai
kazkoki 6 skotiski langustinai ar kazkas (maximoj toki panasus i vezius
tik su ilgom znyplem, bet tiktu ir karaliskos krevetes (cia labiau
dekoracijai nei maistui), tai emiau kad geriau atrodytu ba buvo
gimtadienio patiekalas....

pora papriku
keli svogunai
cesnakai
vistos kumpeliai, cia tie kur virs kulselu yra. (palei kila, ten 6
atrodo ar 8, vienzo 2 standartiniai maximiniai sviezios vistenos
padekliukai),

Saldytos krevetes (nelukstents) (400 gramu)
vistos nugaru pora trejeta ir viso kito brudo (lauro lapai, svogunas,
morka, pipirai druska ir pan) buljonui (reiks apie litra +)

Shafranas (vaje  vaje....santamarios 0,4 gramo berods 18 LTL.... bet
zinoma visko nesunaudojau, nes safranas geras o ne koks turkiskas kurio
reikia arbatinio saukstelio kad bent spalva butu.....)

va dar... vis galvojau kad kazka pamirsau, tai dar reikia ryziu..... :)
kokiu 400 gramu, as naudojau apvalius azijietiskus (nemushkit....kad ne
ispaniski)

Procesas:
1. Pasimarinavau supjaustyta kalmara su cesnakeliu ir juros gerybiu
prieskoniais
2. islukstenau krevetes, galvas ismeciau, lukstus pasidejau (po to
suvyniojes i merliuka imeciau i buljona)
3. Pakuriau buljona (nu ten neaiskinsiu, kad reikia putas nugriebinet ir
t.t.)
4 Vista sukapojau kasnio dydzio gabalais, kaulus isemiau, skura imeciau
i sultini (cholesteroooooolis!!! mmmm.. jega!!!)

5. Paprika supjausciau juostelem (pradziai ziedais, po to ta zieda i 4 dalis
6.Vista apkepinau keptuvej ant alyvuogiu aliejaus. po to parejo paprika
ir svognas, nu zodziu viska sukepinau normaliai (gal tiek nereiktu, bet
mano zmona baisiai alergiska bet kokiam sulciu pasirodymui mesoje (nu
tipo tada jai "zalia" buna)
7. isemiau viska is keptuves ir apkepinau kalmaru ziedus
8. isemiau kalmarus, apkepinau ryzius, idejau shafrano koki 0.1g, kita
0.1g imeciau i sultini.
, uzpyliau perkoshtu ir nusemtais riebalais  sultiniu truputi ir
patroskinau kol ryziai suminkstejo. tada suverciau viska i keptuve,
pamaisiau, patroskinau truputi, uzdejau veziagyvius, krevetes,
apvyniojau keptuve folga ir idejau i 200C orkaite pusvalandziui.

Po to dar pabarsciau svieziai kapotom petrazolem, pridejau citrinos
skilteliu (kiekvienam po viena, kaip ir veziagyviu.
Ir visa keptuve nukeliavo ant stalo.

Skanaus.

--
MaRiUs