Tema: Re: Kur pirkti emaliuota ketaus puoda?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-06 22:06:08
Siulau dar paieskoti alternatyviu prietaisu. Pavasari ish vienos
bankrutuojancios kepyklos nusipirkau senovini kubila skirta tešlos maišymui.
Bandura - špižine ir kokio 100 litru. Niekaip nesusikaupiu i namus parsivezt
(i lengvaja jokia netelpa), bet kiek bandemes vietoje, tai labai neblogas
aparatas -  kazka panasaus i paukstienos troskini darem, o paskui mesa ant
ikaitintos kepem - zmones panasu ne is mandagumo gyre.