Tema: Re: Kur pirkti emaliuota ketaus puoda?
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-12-06 21:48:55
Kai ash ieshkojau kazano - tai bent keliose vietose buvau rades ale kazanus
su shiek tiek nupjautu dugnu, bet emaliuotus, todel ir nepirkau. Viena ish
tu vietu buvo Kalvariju turguje, kazhkokia ukiniu prekiu parduotuve, kita
vieta gariunai. Manau, kad tai ketaus gaminiai, nes turiu storasieny
aliumininy - tai jis daug lengvesnis. Gariunuose kur pirkau kazana,
uzhsirashiau ir tel. pardavejos - atsiusiu tau e-mail'u. Ish kitos puses,
jei jis jau storasienis ir emaliuotas, tai koks tau skirtumas ish ko jis?
Antra: abejoju ar aliuminius emaliuoja. trechia: tingiu guglinti ieshkant