Tema: Re: Vincento mishinys :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-03 14:06:37
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:hf883t$nkt$1@trimpas.omnitel.net...
> kalbotyros požiuriu tai yra kiek kitaip ir su kieno nors viršumu nesusije:)
> istoriškai susikloste, kad indu atšaka atsiskyre ir užsikonservavo Indijoje,
> lietuvisai užsikonservavo del savo istorijos, lotynai konservuotis nebande,
> bet numiro. Taip ir išejo, kad šiose kabose išliko daug, manoma, bendrajai
> prokalbei budingu dalyku.

na, vieninteli dalyka ka galima pridet, kad lotynai numiro, ale gyvena per italus ir daugeli kitu europos kalbu. ir ash nekalbu apie moksl kalba, labai daug panashiu zhodzhiu yra turbut visuose krashtuose kur jie buvo ikele savo kojas :) Tiesa pasakius ir pati senoves graiku kalba nuo dabartines skiriasi ganetinai stipriai...

> O del afrikos tai taip, bet žmogelis iš ten išejo
> (genetiškai, kiek žinau, pagristas tik baltuju ir juoduju išejimas), turbut
> visa kalba tesudare kažkas panašaus i "u-u, a-a" :)

chia aishku diskutuotinas klausimas, kai zhiurejau per man rods nat geo apie neandartaliechius (jie kaip tik tuo metu, kai musu proteviai isheinejo ish afrikos bujojo po europa) - ten buvo ishkelta hipoteze, kad net jie jau shnekejo, nes tiek pas vienus, tiek pas kitus buvo rastas uzh kalba atsakingas genas...
Del kachiu nezhinau, bet neseniai akim permechiau straipsni, kad shunis "kalba" skirtingai, bandau pasikast rast:).. hm, neberandu.. o gal ten tik apie "akcentus" rashe :)