Tema: Re: prietaisas vyno stiprumui nustatyti
Autorius: a
Data: 2009-12-03 08:31:43
Povilas was thinking very hard :
> As irgi taip maniau ir besigincydamas, susipykau su pazystamu, kuris  man ir
> nupirko Vinometr Rudaminos turguje.
> Bet dabar jau nesu taip grieztai isitikines savo teisumu, nes ant to Vynometr
> instrukciojos parasyta, kad jo pagalba matuojamas butent alkoholio procentine
> israiska , o ne cukringumas. Sio matavimo irankio pagalba galima pamatuot ir
> cukraus kieki vandeniniame tirpale _neturinciame _ alkoholio!

jei tai yra pludrumo principu veikiantis prietaisas, tai jis realiai
matuoja ne spirito ar cukraus kieki, o skyscio tanki. o ta tanki jau
itakoja ir cukrus ir alkoholis ir dar viskas kas gali buti sultyse.
paprastumo delei priimama kad pries rugima alkoholio isvis nera, tik
cukrus, o isrugus skaiciuojamas tankio pokytis ir zinant is kiek
cukraus kiek alkoholio mieles padaro, galima isvesti alkoholio kieki...