Tema: Re: prietaisas vyno stiprumui nustatyti
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-02 17:04:15
As irgi taip maniau ir besigincydamas, susipykau su pazystamu, kuris  man ir
nupirko Vinometr Rudaminos turguje.
Bet dabar jau nesu taip grieztai isitikines savo teisumu, nes ant to
Vynometr instrukciojos parasyta, kad jo pagalba matuojamas butent alkoholio
procentine israiska , o ne cukringumas. Sio matavimo irankio pagalba galima
pamatuot ir cukraus kieki vandeniniame tirpale _neturinciame _ alkoholio!