Tema: Re: Kur surast prieskoniu cili sriubai?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-11-23 22:10:30
niekas ten needa stipriai. Kanda kazkiek, bet nebaisiai. Gal pas amsta
gerkle paraudus, del to taip stipriai sureagavo?
As darau irgi panasiai, viena citrina su zievele, panasus kiekis imbiero, ~5
saukstai medaus, sutrinu su blenderiu. I arbata dedu tris saukstelius to
marmalo, laaaabai skanu, niam :) Kazkiek, zinoma,griauzia, bet ne taip, kad
kest reiketu

s.lt