Tema: Re: Kur surast prieskoniu cili sriubai?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-23 19:03:55
Zmona ka tik ruose priesgripine arbata is imbiero,citrinos, medaus ir
cinamono. Supjauste maksimum 5 cm imbiero saknies I du puodukus. Man tai
visai patiko ta arbatele, o ji pasake, kad taip ziauriai imbieras eda
gerkle, kad baisiau net nei cili, kuriuos valgo nelabai raukydamasi.
isivaizduoju kaip nepasiruoses zmogus sureaguotu I toki kieki imbiero!