Tema: Re: cepelinai kaune
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-11-18 20:55:16
On Wed, 18 Nov 2009 14:11:26 +0300, Justas wrote:

> vava, zalia rata ir as norejau paminet.
> ten kiek esu buves tai gerai duodavo valgyt, jautienos steikas
> zmoniskas, kaip paprasai taip ir iskepa. cepelinai irgi ok.
> tiesa pora metu tikrai nesu buves ;) del to ir nerekomendavau iskart

Beje, gal steiką kepė tame židinyje-grilyje, kuris vidury salės yra, tarp
staliukų?

Šitas dalykas man patiko - užsakai kažką, ateina mėsos kepėjas, tavo
kaimynystėje žarsto žarijas, kepa, netrukus karštą dalykas paduodamas nuo
ugnies. Bet tada mažai žmonių buvo - jeigu piko metu, kažin ar taip spėtų.

Bet kuriuo atveju šitai vietai irgi dedu pliusą. :)