Tema: Re: Naminiai pauksciai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 16:10:07
Vazineju zvejot ir pijokaut i exkaima prie Lusiu ezero Ignalinos raj. Visai
salia gyvena exmiestietis su kuriuo kartais pazvejojame ir papijokaujame.
Salia jo trobos yra tvenkinukas,kuriame gyvena daug karosu - ikisai sieteli
ir turi keias desimtis. Na, man jis tu karosiuku prigaudo radi druzby, o
kitiems uzlenkia tokia kaina,kad parduotuveje min 2 kart pigiau
nusipirksi.Dazniausiai zmones atsisako pirkt uz tokia kaina. Lygiai taip pat
zmones atsisako ir slieku is meslo kruvos  salia tvarto ,nes ir ten jis
uzlenkia kaina nepadoriai, nors ten uztenka kastuvu atverst mesla ir jau
turi kelis simtus slieku. Sakau nafig Tu taip darai - pagautum kelis
zuveliokus ar surinktum kiek slieku ,tai gautum kokius 10 lt be jokio vargo
ir turetum alui ar dar kam. O jo logika tokia : o tai ka , gal jie
galvoja,kad cia niekas kainose nesigaudo ? Taigi, sakau, ar Tu supranti ,kad
su savo kainu politika nieko neuzdirbi aplamai. O jo supratimas kitoks : as
geriau nieko nedarysiu, bet nesilankstysiu pries ta kuris i mane is aukstai
ziuri.
Tai gal ir su to vistom taip yra?