Tema: Re: gartraukis
Autorius: Arj
Data: 2009-11-11 13:46:39
blia, taigi cia lauko virtuvei reikia.

Mano galva sitoj vietoj yra prasminga daryti viena dideli "gartrauki-pereinanti i tiesu kamina" virs visos virykles,
kaip senose kaimo trobose virs visos krosnies "virykles" buna, ir prolemos nerasta. Minusas tik tas kad tada krosnis
maziau patalpa sildo :)
Kiek teko matyti taip gaminant, dazniausiai net papildomo variklio veniliacijai nereikia, savaime garai keliauja lauk,
nors "taupant siluma" ar norint viska reguliuoti, galima isideti - jie brangiai nekainuoja, prieziura elementari iki
negaliu.

O civilinems vituvems skirtas gartraukis speju su nei su vienu gerai kaitinamu 30 litru puodu nesusitvarkytu