Tema: Re: tinginys
Autorius: Azba
Data: 2009-11-10 09:39:56
as kelis kartus esu dares, gaunasi neblogai, paimta is supermamos:
250gr sviesto
4 saukstai kakavos (tik nepirkit zalioje dezuteje.pirkau iki, taciau joje
NERA kakavos skonio)
2-3 pak. selgos sausainiu, geriausi airisko likerio skonio (rekomenduoju,
tikrai yra skirtumas)
1 indelis kondesuotas NEsaldintas pienas (man buna per saldu is saldinto)
saukstas cukraus.
Eiga: susmulkinti sausainius i keturias dalis kiekviena atskiram
inde->pasiimti puoda, jame istirpinti sviesta>supilti kond.piena ir cukru,
ismaisyti>supilti kakava, ismaisyti>isjungti ugni>supilti sausainius,
ismaisyti>supilti mase i forma, apspaudyti is visu pusiu, kad neliktu oro
burbulu viduje>susaldyti.
viena karta siek tiek pilstelejau vana talin, tai gavosi pusiau skystas
tinginys, bet skanus. kaip fomra gal tiktu paprastas celof. maiselis, tada
gausis kaip suris.

daugiausiai laiko sugaisti stovedamas eileje parduotuvej ir lauzydamas
sausainius. ilgai uztrunka saldymas.