Tema: Re: Kur nakti paest VLN - KLP
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-11-07 01:22:18
Biski ne toj pusej, bet vienintele man zinoma kontoraa kauno apskrity palei
kelia (iskaitant ir VISA kelia Kaunas-Salociai)
yra uzeiga Salia kelio (kaip tiktai pries Statoila, kuris yra palei Kauna
magistralej, tik priesingoje puseje (butu patogiau KLP-VLN vaziuojant ten
valgyti. Siaip nieko ten ypatingo, bet valgosi normaliai, o ir pasirinkimo
yra labai daug.....