Tema: Re: Alus
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-10-05 11:15:23
Cia beje si savaitgali Kaune lankiausi, pietavom Antis restorane (Rotuses a.) ir ten ant staliuku La Trappe alausa reklamos prideliota. Tai as ten  vartaliojau ta lankstinuka (25lt 0.75 bonke), tai barmenas sako, cia matau domites, pas mumi kaip tik akcija dabar - 15lt kastuoja tas butelys, deja likus vienintele rusis Dubbel 7%. Ok, sakau - duokit cia. Tai po to vakare paskanavom si alu - visai nieko skonis turiu pasakyt. Nors siaip man stiprus alus nepatinka, nes stiprumas skoni permusa (ir siaip greit apsvaigsti, jei padaugini), bet siuo atveju netrukde. Lankstinuke sio alaus maciau ir normalaus stiprumo, bet importuotojo tinklapyje tarp La Trappe alu kazkodel nera http://www.vienaspasaulis.lt/lt/e-parduotuve?id=33&paieska=1&rusis=&salis=&zenklas=195
O beje, kodel buvo akcija, tai manau aisku. Ant butelio radau alaus galiojimas - 2009-10.