Tema: Re: Alus
Autorius: G.V.
Data: 2009-10-01 19:56:19
Su Trappist yra taip - Trappist žodį gali naudoti tik 7 daryklos (6 belgijoje ir La Trappe olandijoje). Visi kiti kurie daro tų stilių jį ženklina kaip "vienuolyno" (abbey, abdij) - į šitą kategoriją papuola ir Grimbergen.

Čia daugiau info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_in_Belgium#Trappist_beers

Ps. Bet kainos Lietuvoje tų alų tai stipriai užlaužtos.

G.V.