Tema: Re: Alus
Autorius: G.V.
Data: 2009-09-30 20:08:18
Man lietuviški tokie patinka:
 - Būtautų dvaro šviesus (lyg ir tas pats kur IKI  gurmanų linijos). Praktiškai geriausias man jis LT.
 - Kauno Alaus "Pilies", "Kauno" ar "Pilotų" alūs.
 - dar Rinkuškių "Senovinis" visai idomus pasirodė.

Iš importo čekiški Pilsner Urquell ir Budweiser ir koks sakykim Paulaner Salvator. Ir žinoma visi Fuller's alūs iš Anglijos.
Dar siūlau paragauti neseniai pasirodžiusio rūkyto alaus - http://tikrasalus.lt/2009/09/22/aecht-sclenkerla-rauchbier-lietuvoje/, nors man labiau patinka kitų firmų rūkyti alūs (pvz. Spezial), bet jų Lietuvoje nėra.

G.V.