Tema: Re: Alus
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-29 14:44:57
kazkaip cia kiti ne i tema atsakineja

Taigi

lietuviski

Vilniaus alus sviesus (nefiltruotas)
Kauno Pilies Premium
Svyturio baltas (nefiltruotas) ir be citrinos, gerti tik is juju firmines
taures, gerai atsaldyta!!!
Svyturio extra draught (nepasterizuotas),
Rinkuskiu miezinis

is uzsienietisku

Kaiser (tikrai labai nustebino)
Budweisser (tiek sviesus tiek tamsus)
kazkada patiko Stella artua, bet nezinau kur jis dinges, kalba zmones, kad
vel atsirado, bet as vis tiek jo nemaciau. Gal blogai ieskau?

anglisku dar neragavau.