Tema: Re: basturmos gaminimas
Autorius: PliuShiniS
Data: 2009-09-22 14:45:47
As kai gaminau tai irgi vos ne puse bliudo tos sunkos buvo is kilo ispjovos,
bet as jos nenupylinejau, nes nera tikslo. Druska dedama tam kad pazeistu
lasteliu struktura ir is lasteliu iseitu vanduo, atgal vanduo nebegali
uzsidaryti lastelei, tai kas isejo tas neisigers. Sakysi kad sausesnis bus
greiciau dzius, bet kad po to vis vien 2 dienas dar mirkyti reik kol druskos
perteklius issiplaus is mesytes, taip kad manau jei toose sultyse stoves
nieko bloga nenutiks :)

"ShowmanaZ" <a@aa.aaa> parašė naujienų
pranešime:h97vn4$gs6$1@trimpas.omnitel.net...