Tema: Re: basturmos gaminimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-09-09 22:33:17
Aš pati nedariau, bet va kaip žmogus darė, truputį eretiškai :) čia citata iš skype:

Pasidariau kokį skanumyną, jautienos atraižų užsivytinau, nu gryna basturma gavosi, skanu nenormaliai.
Pireš kelias savaites ir kiaulės užsivytinau, tai ne taip skanu, nors irgi suėjo per 5 min kai chebrai ant stalo padėjau.
bet jautiena tai super skonis gavosi
Mėsą užsimarinuoji gausiai patinkančiais prieskoniais ir laikai taip savaitę kasdien vis pamaigydama ir pavartydama
po to dedu šaldytuve ant pasidarytų grotelių ir taip vytinu apie dvi savaites - nuo mėsos gabaliuko storio priklauso, kai jau matau, kad pakankamai kieta - valgau
Vytinu šaldytuve arčiau ventiliacijos angelių
ai bijau aš musių
greičiau išdžiūtų natūraliai kambaryje, o išties tai reiktų lauke vytinti į marlių suvyniotą. Bet aš kartą taip visą partiją vytintos žuvies praradau, musės apkakojo ir vien dzykjai gavosi. tai neberizikuoju
O įdomumo dėlei kiekvieną partiją darau su vis kitais preiskoniais.
Aš tai tikslių normų nežinau, nes visada viską darau "iš akies", bet gausiai, visada ragauju, jei manau, kad mažoka - dar kartą pasūdau. šiaip kai paprieskoninu tai mėsa pati paleidžia šiek tiek skysčio, bet papildomai tikrai nieko nepilu, viskas puikiai įsigeria.
http://s44.radikal.ru/i104/0908/2f/b4147bb2dc3c.jpg    Čia taip aš savo mėsą vytinu šaldytuve, nes pakabinti jos neturiu vietos.