Tema: Re: Ka daryti su moliugais?
Autorius: Anita
Data: 2009-09-03 19:32:59
garam masaloj truputi kitokios proporcijos ;)

as siaip daug ka dedu is akies. tarkime garam masaloj kario man per mazai ;)
ciberzoles galima del, galima ne

siaip tai as irgi prieskonius daznai pati maisau, bet tai kaip parasyti
kitiem?

jamam po truputi tokiu ir tokiu is spinteles desines puses, sauksta to, kur
uz kavos stovi (indelyje) ir pan? :)