Tema: Re: Ka daryti su moliugais?
Autorius: Justas
Data: 2009-09-02 18:23:41
jus man atleiskit, bet man idomu pasidare.
kam deti garam masala, kario miltelius ir ciberzole i viena vieta?
ciberzole yra kario milteliu sudedamoji dalis. prieskoniai kario
milteliuose ir garam masala dubliuojasi 80%

nebutu lengviau paciam prieskonius atsirinkti ir susimaisyti? kas beje
ir vadintusi (garam) masala.