Tema: Re: gaivusis gerimas namu salygomis
Autorius: Smirgelis
Data: 2009-01-24 16:33:58
va va, pazistamas mate interiu su VV vadovu kazkokiu, tai sake vilniuj
tikrai vanduo geras - nevisos salys pasaulyje salys turi tokio vandens
(visas vanduo imamas is greziniu, o ne is bala zino kur ir filtruojamas xxx
kartu....). Pats gyvenu zirmunuose tai galiu pasakyt,kad vanduo tikrai yra
geras, bute vamzdziai nauji, pries kokius 4-5 metus ir magistralinius jei
neklystu keite, nes visa vasara kasinejo kazka. 2000 metais tai prastokas
buvo, bet dabar situacija tikrai pasikeitus - geriant nesijaucia jokiu ten
geleziu ir pan. Kalkiu aisku yra , bet tikrai normos ribose - virduli 3
kartus per metus pravalai ir gerai.