Tema: Re: gaivusis gerimas namu salygomis
Autorius: zauras
Data: 2009-01-23 01:34:45
Dėl Norvegijos - jie ten superinį vandenį geria. Iš krano negalėdavau
atsiskanaut, koks vanduo būdavo. O jei reikėdavo ledukų pasidaryt kameroj,
tai gaudavosi absoliučiai skaidrus ledas. Pabandykit bet kokį mūsišką iš
krano ar bambalio įkišt į kamerą. Gausit matinį nepermatomą ledą su visais
priedais ir "mineralais" :)