Tema: Re: gaivusis gerimas namu salygomis
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-01-22 08:13:48
> Ale Trak  "Senojoj Kibinin j" nusi i r jau, kad mai o
> obuoli  sultis su kmyn  arbata. Mes dar medaus  auk t   dedam, jei
> sultys i  r g  i  obuoli . Superinis g rimas.

palaikau - liuks gerimas :)
tuo paciu dar prisiminiau, kaip geriau intriguojancio skonio arbata ir niekaip nesupratau, kas mane joje
traukia. O pasirodo tai paprasta juoda arbata, tik kad verdant ja idedavo dziovintu obuoliu riekeliu :) Ir
gaudavosi arbata su dziovintu obuoliu svelniu aromatu - atrodo kibira tokios galetum isgerti :)

S.