Tema: Re: gaivusis gerimas namu salygomis
Autorius: Povilas
Data: 2009-01-22 15:59:28
"agnesse" <agness0 nospam @one.lt> wrote in message
news:gl9mt0$tub$1@trimpas.omnitel.net...
> va va, uz tat, kad tai retorinis klausimas.
> Zinociau i ji atsakyma - cia patarimu neieskociau ;)

Buvo toks atsitikimas Norvegijos saiuriu siaureje,kai ten buvau
zvejot.Klausiu kotedzu seimininko kur galima nusipirkt geriamo vandens.O tas
net nesuprato ko noriu ir pirstu rodo i ciaupa ir sako : cia yra geriamas
vanduo :)

Praeita pavasari sita atveji papasakojau Alandu salose kotedzu
seimininkui,tai tas sako : pas mus irgi is krano eina geriamas vanduo.Ir
tikrai tas vanduo yra skanus.O gryztant namo,vienas kolega Parnu supermarkee
nupirko Borzomi geriamo vandens ir sako : paragauk ir pasakyk kaip
skonis.Sakau : vanduo kaip vanduo ir kam uz ji 3.5 lt moket?Tas nusijuoke ir
sako: man atrodo,kad tas is krano Alanduose buvo dar skanesnis :))