Tema: Re: ka pasirinkt uz ~ 150eur
Autorius: svyt
Data: 2015-02-13 16:01:41
Pas mane 6.3 colio ir nieko...plyta, laisvu ranku iranga, bet kaip
 patogu kai newsai visur yra ;) stovi kamsti- paziuri kas naujo
 feisbuke ar delfi, kompa naudoju tik filmu siuntimui, ir tai zadu
 telikui androido priedeli nupirkt, bus namie is kompo tik
 priedelis printeriui.

--
---

----Android NewsGroup Reader----