Tema: Re: ka pasirinkt uz ~ 150eur
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-10 12:07:43
Su baterijom beda, as todel jau beveik 3 metus su savo Motorola Razr Maxx
nesiskiriu, va nebloga lentele ta tema:
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6214

Ekranas, kaip kad diskutuojama gretimoj temoj, yra siokia tokia loterija,
todel nors teorijoj visi stiklai siais laikais yra pakankamai atsparus,
praktikoj geriau arba uzklijuot kad ir pigia apsaugine plevele ir ja keist
pagal poreiki susibraizius, arba naudotis telefonu taip, ir imtis papildomu
priemoniu jei ekrano pazeidimai pradeda atsirast.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/