Tema: Re: ka pasirinkt uz ~ 150eur
Autorius: Yvl
Data: 2015-02-11 10:07:05
nu tada Sony gal

"FwsA"  wrote in message news:mbcvlo$1n3$1@trimpas.omnitel.net...

Kolkas tokie variantai:
1. LG G2 mini (sito parametrai graziai atrodo. Idomu, kaip su patikimumu.
Forumuose raso vis, kad kazkam kazkas vis neveikia. Gal ten ir ne telefono
problema, bet bijau, kad ir man aparatas nepasirodytu "user NE friendly"). O
jei visgi telefono (modelio) problema, tai nafik toki aparata...
2. Samsung Galaxy Core 2 (sito parametrai patys blogiausi, bet jis man
grazus :) )
3. Asus Zenfone 4 (apie sita maziausiai info)...
4. Sony Xperia E3 (isvaizda nelabai, bet parametrai +- OK).