Tema: Re: ka pasirinkt uz ~ 150eur
Autorius: FwsA
Data: 2015-02-10 16:10:05
Bent kolkas tai man atrodo nera patogu visur tampytis tas dideles "plytas".
O darbas toks, kad telefona turiu tureti prie saves 24val 7dienas per sav.,
tai palikt ji kazkur ir nesinesiot neiseina, o visur tampytis "plyta" irgi
nemanau, kad cia pats geriausias sprendimas. Rankine?- kaip taisykle tada
telefono negirdi...
Telefona naudot narsymui internete, nezinau... man uztenka darbe sedejimo
prie kompo, tai po darbo net ziuret nenoriu i kompa. Aisku neatmestinas
variantas, kad turint toki telefona, pasikeis net ir pats darbo stilius, bet
tada jei matysiu, kad to reikia, bus galima painvestuot ir kita aparata,
kuris galetu atitikt mano poreikius...
Realiai tai ir dabar turimi aparatai, mano poreikius tenkina. Tik interneto
narsymas labai nepatogus, bet jo retai ir reikia...

On 2015-02-10 12:08, FwsA wrote:
> Dabar naudojuosi  Nokia E52, ir Asha 300, tai net ir 4,5 coliu ekranai
> milziniski atrodo, o cia 5" - isvis jau visa "plyta"...

Gali tikėt, gali ne, bet jau po poros savaičių, tikėtina, norėsi
didesnio, nes 4.5" smartfonu naudotis nėra labai patogu. Man asmeniškai
5" jau per mažas atrodo, nes nepatogu internete naršyt :)

Smartfonas tuo ir skiriasi nuo dumbfono, jog norint jį pilnai išnaudot,
reikia kuo didesnio ekrano. Praktiškai, ribojimus nustato tik
kišenių/rankinių dydžiai.