Tema: Re: konsultacijos del Bites saskaitos
Autorius: Ozas
Data: 2014-11-04 14:32:15
Parasyk prasau savo tel, data laika ir koki numeri apmokestino -
paziuresiu online kas ir kaip.

Ozas

"LB"  parašė naujienų news:m2rhdo$re5$1@trimpas.omnitel.net...

>LT numeracijos planà pagal ITU
kas tas yra?
mano atveju, numetus vokietijos koda ir is pirmo skaiciaus darant amerikos
koda- kaip jie tvirtina as skambinau - nebelieka numeriui pakankamai
skaiciu.
LB