Tema: Re: REQ: konsultacijos del Bites saskaitos
Autorius: cooleris
Data: 2014-10-30 01:57:26
reikia moketi prasyti
20lt free skambuciai free sms ir dar giga duoda
nu aisku lietuvoj
bet as dazniausia ce
ziuriu sumas ir net i isklotines nelendu
Nu ble tikrai seniai 10-15 metu naudoju
Uzu toki suda sakyciau i policija reiktu ir sukciavima forminti
vo tegu tadu bites duzgia, nes kazkaip tu man stukyte i prieki i paskui as
jau aiskinsiuos grazinti ar pasiusti tai zinai nu ir nafig tokias derybas
as turbut net ,menesio nemokesciau o atsiprasymas turetu buti kokis 200%
kompensacija kaip minimum
Bytistai kazkokie idejiniai labai tipo bites tipo liaudeis operatorius tipo
remti ir nesvarbu kad jau is nugaros apejo.