Tema: Re: konsultacijos del Bites saskaitos
Autorius: valytojas
Data: 2014-10-30 21:29:42
Paprastai ir suprantamai pabandysiu paaiškinti, ITU yra organizacija kuri
rūpinasi telefonu numeracijos planais(ir netik tuo..)
http://www.itu.int/oth/T0202.aspx?parent=T0202

pvz Lietuvos numeracijos planas http://www.itu.int/oth/T020200007C/en
Aprašoma kaip paskirstomi telefonu numeriai pagal renkamus skaičius ir
skaičių kiekį. Be to trumpieji numeriai, 700-osios, 800-osios, 900-osios
linijos yra tik nacionalinės reikšmės.
+370 6XX XX XXX - mobilus tinklai, jei surinksi 1 skaičiumi permažai/perdaug
operatorius turi informuot, kad klaidingas numeris/sujungti nepavyko,
kartais tiesiog ignoruojami pertekliniai skaičiai ir daromas sujungimas.

Mano atveju išklotinėse buvo 3-ženklis skaičius ir kažkas su 3 pradžioje(be
+), tokie skambučiai ir sms buvo apmokestinami kaip tarptautiniai, tai aš ir
parašiau, kad pagal nacionalinį Lietuvos numeracijos planą trumpasis
telefono numeris iš 3 simbolių negali prasidėti 3, todėl operatorius turi
traktuoti tokį nr kaip klaidingą, informuoti klientą ir jokiu būdu
neapmokestinti, nes tai net nebuvo pokalbio sudarymas.

O tavo atveju:
Vokietijos kodas +49
USA +1
Tai kaip rodo kad surinktas numeris išklotinėje "+49+1xxxxxx..." ? Turėtų
operatorius tokio nemodifikuoti pagal savo fantaziją ir pranešti apie
klaidingą nr.
Jei numeriui nepakako skaičių tai jie sujungimo negalėjo sudaryti ir
paslaugos nebuvo, buvo tik klaidingas bandymas, už tai tikrai neprivalai
mokėti(operatoriaus bėda, kad nesugebėjo informuoti apie klaidingą numerį).

Yra dar tokia gudrybė gauti pigesnį tarifą su prefiksu 1060 (naudojame
vietoje +) Bitėje jei gerai pamenu reikia rinkti pvz:
Vokietija 1060 49 xxxx...
USA 1060 1 xxx....

"LB"  wrote in message news:m2rhdo$re5$1@trimpas.omnitel.net...

>LT numeracijos planą pagal ITU
kas tas yra?
mano atveju, numetus vokietijos koda ir is pirmo skaiciaus darant amerikos
koda- kaip jie tvirtina as skambinau - nebelieka numeriui pakankamai
skaiciu.
LB