Tema: Re: REQ: konsultacijos del Bites saskaitos
Autorius: valytojas
Data: 2014-10-29 20:41:43
Su t2 turėjom 2 metus terminuota sutartim panašiu nesąmonių, priskaičiuodavo
+20-30 lt iš pievų, "Jūsų telefonas su virusu", kuris daro skambučius, bet
surenka tik triženkli skaičių ir be +, o t2 nukreipiau į užsienį, telefonas
neišmanus ir paprastas kaip 3 kapeikos, net 3g neturintis.
Įsidedu mėnesiui į kitą telefoną, situacija ta pati, vėl "virusai"...
Parašau raštą, su nuorodom į LT numeracijos planą pagal ITU, pagarsinau kad
rrt parašysiu, perskaičiavo sąskaitas...
Po geru 3 mėn. vėl tas pats, bet jau kompensavo be jokiu diskusijų, teko
mest per bortą tą abonentą pasibaigus sutarčiai.

"LB"  wrote in message news:m2orgq$ia9$1@trimpas.omnitel.net...

Situacija nr 1: pasitikrinu išklotinę, ką gim skambutis į trumpą apmokamą
numerį. Skambinu, sako, tai mašinos nutempimą užsakėt. Telefonas žmonos, ji
nevaqiruoja, mašinos neturi. Po poros dienš Bitė atsiprašo, pinigus
kompensuoja sekančioj sąskaitoj. sako, žinot, kompas kartais gali kažką
ten....

Situacija Nr. 2
Gaunu didesnę sąskaitą, paimu išklotinę. Skambutis 23 sek. kaina palei 14
litų.
tikrinu. Numeris tinka su skambučiu Frankfurte. Skambinau į Vokietiują, nes
tai numeris autobusiuko vairuotojo, kuris vėlavo pasiimt.
Einu į kioską, rodau tą lapą, kuriame man numerį atsiuntė (renginys,
oficialus, beje, man nekėlė ragelio, nes paklydo vairuojant ir negalėjo
atsiliept).
Laukiu atsakymo kokias 10 dienų. Nueinu į kioską. Blondinė kokias 15  min
maigo kompą, po to man ima aiškinti, kad aš būdamas Vokietijoje skambinau į
JAV. Tipo, mokėk tik.

Dabar klausimai:
jei sąskaitoj man atsiųs dar kokius dvidešimt skamnbučių į kokią egzotinę
šalį - tai ir mokėt?
kur toliau aiškintis?
spauda?

Čia klausimas ne apie keliolika litų, o apie principą. Nes išklotinių juk
netikrinam kaskart, jei nieks nesukelia įtarimo. Ir ką atsakyt į tokį
argumentą - taigi sąskaitoj parašyta....

gero vakaro

tiesa, trolint nereikia, norėčiau normalių atsakymų arba jokių

LB