Tema: Re: VOIP i LT is uzsienio
Autorius: vladas
Data: 2013-12-07 21:26:34

Netaip supratai mane :)
Jei skambinu is ju androidinio app buna kaip ir viskas ok, bet...
skambinant VoIp rezimu galiu pasrinkti ir numeri kuri noriu, kad kiti
matytu ir t.t. bet labai rpasta garso kokybe (net jei ir bunu pasijunges
prie namu WiFi)
Jei skambinu pasirinkes Local Access rezima, tuomet su garsu viskas ok,
tik perji negaliu nusistatyti savo norimo numerio (visuomet rodo ta is
kurio skambini)

Taigi, androide susikonfiguravau gimtaji SIP accounta
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/3674929/2013-12-07%2019.50.59.png) ir
meginau per ji skambinti, bet visi kas atsiliepia nieko negirdi, o as
girdziu visa laika kvietimo signala :)

su MAC app irgi idomei, kokybe super ir t.t. bet pokalbis trunka apie
1.5-2.5 min ir tuomet nutruksta (pasnekovui pokalbis nutruksta, o man
rodo, kad jis dar nesibaige, bet nieko nebegirdziu)

Prie PC neturiu mikrafono tai nebuvo kaip ismeginti Win programeles.

Parasiau jiems lasika, ziuresim ka atsakys :)

--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/