Tema: Re: VOIP i LT is uzsienio
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-02 03:58:29
On 2013-12-02 00:35, vladas wrote:
> anksciau skambinadavau is ju app'so naudodamas "local access" rezima
> (kai skambina i vietini numeri ir is jo sujungia su mano pageidaujamu
> pasnekovu) ir tuomet sakykim kokybe visai kita buna (bet pasnekovui
> tuoemt rodo mano numeri is kurio skambinu), o jei skambinant per ju
> "voip" tada ir prasideda visi bajeriai...

Sakai, skambinant iš jų androidinio appso kartais nerodo pasirinkto
numerio? Reiks pamėgint, nedažnai aš jį naudoju (faktiškai tik kelionėse
ir tai ne visada). Bet kiek siunčiau per jų apps'ą sms, tai atsakymai
pareidavo man gerai, reiškia, žmonės matydavo mano nustatytą numerį. Gal
skambinant kažkas kartais sutrinka.

O su SIP adapteriu ir MegaVoIP niekad nebūna problemų. Vienintelis
nepatogumas, jog kai turi verifikavęs keletą telefonų, tai jei nori
pakeisti rodomą numerį, tenka užeit į jų paslaugos valdymo puslapį ir
perkelt varnelę ties norimu numeriu. Nepatogu, su androidiniu apps'u
patogiau, bet visa tai su kaupu atperka garso kokybė šnekant per
hardwarine SIP dėžutę be jokių appsų. Na ir pliusas, jog pajungi namie
prie SIP adapterio pvz. DECT sistemos belaidį telefoną su keliais
rageliais komplekte ir pabarstai juos namuose, tai bent vienas ragelis
visada būna po ranka :]