Tema: Re: VOIP i LT is uzsienio
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-02 01:27:20
On 2013-12-01 23:41, vladas wrote:

> sujungus pokalbiui ir kalbant, girdisi fotne "kvietimo" signalas ir po
> kokios minutes pokalbio atjungia
> jeigu neatsiliepes pasnekovas atmeta skambuti, as ir toliau girdziu
> kvietimo signala
> is mac app pokalbis irgi trunka neilgiau keliu minuciu
> ir pan., ir pan.

Hmm. Aš jį naudoju su SIP adapteriu, tai tavo minėtų problemų
nepastebėjau. Pasitaiko kas dešimtas dvidešimtas skambutis, jog
nesujungia iš pirmo karto, bet tokie bajeriai būna beveik su visais voip
provaideriais, ypač, skambinant į mobilius telefonus.

Anksčiau naudojau poivy.com ir irgi buvau patenkintas, gali jį pamėgint.
Įeinantiems skambučiams naudoju localphone.com ir irgi viskas gerai
veikia, turiu kelis voip-in numerius per juos pasiėmęs. Šiaip, kai
naudoji šituos dalykus smartfonuose per voip appsus ar su gimtuoju
dialer'iu, tai prisideda dar visokie niuansai, kurie išplaukia iš softo
ir 3G specifikos dalykų, tai kartais sunku suprast, kuris provaideris iš
tiesų kaltas. Garantuotai tvarkingam voip veikimui reikėtų krūvelę portų
forwardinti į įrenginį, o jei to nėra padaryta, tai gali visokie bugai
lyst. Esu kelionėse daugybę kartų susidūręs, kai ne per visus pagautus
wifi tinklus įmanoma normaliai voip naudotis su smartfone esančiu appsu
ar dialeriu. Kaip pasiseka. Na ir šiaip, su SIP adapteriu visai kita
kokybė, todėl jei skambinama iš stacionariai įrengtos vietos pvz. namie,
labai rekomenduočiau nusipirkti sip adapterį.

Tiesa, tau taip buvo su megavoip visada ar staiga atsitiko? Gal pabandyk
jiems parašyti, nes jų kainos bene geriausios, tai tavęs nedžiugintų
provaiderio pakeitimas į brangesnį.