Tema: Re: iPhone 3G 4 4s 5 oficialus g amyk linis atrišimas
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-10-02 10:02:14
2013-09-30 17:59, Korke rašė:
> Nu ka tu cia ramiu snukiu atsiprasant makaronini. Be IMEI ivedei ir
> kontrakto savininku duomenis, kontrakto nr, mailing adresa, dar gal
> kazka. Taip, kad nepavargsti cia pist proto bandydamas pasirodyti
> protingesniu?

Neįsijausk į visažinio vaidmenį. Nesuvedinėjau jokių kontrakto duomenų.

> [...]
> I eilines skupkes, ten dar gal pakeicia n savininku toj pacioj UK ir
> paskui per koki ebay ar pan patenka I LT, ir kaip tada tavo
> gudrasiknisku manymu paskutinis savininkas suzinos tuos duomenis pirmojo
> su kontraktu ji gavusio savininko, kad I ta forma suvest? Paskui dar
> kiek pamenu reikia, kad tas telefas butu UK tinkle su UK sim'u, kuriame
> butu reikiama pinigu suma uz atrisima, kai tai vyksta automatiskai. (na
> ituniniam oboliui tai gal ir dzin, bet su kitais aparatais tai taip) Jau
> kaip mane tokie senoliai bandantys pasirodyti "pradvinutais

O kas tau sakė, kad aš atrišinėjau prie UK tinklo pririštus telefonus?

Aš sakau, kad matau kainininke tinklą, nuo kurio atrišimas įvertintas
169Lt, nors aš pats asmeniškai esu du telefonus nuo jo atrišęs (iOS
restorinimo per iTunes būdu), o ir pats tinklas savo support puslapyje
tiesiai šviesiai rašo, kad iPhone atlockinimas nemokamas ir duoda
detalias instrukcijas kaip tą padaryti. Beje, matau, kad dabar ten net
ir IMEI suvedinėti nebereikia...