Tema: Re: iPhone 3G 4 4s 5 oficialus g amyk linis atrišimas
Autorius: Kristupas
Data: 2013-09-29 14:51:42
Netaip viska isivaizduoji tu ;) Atsekti situo atveju praktiskai neina,
sklinda gandu apie kai kuriuos relock'us, bet vienetai. Per 2 metus tokiu
atveju man paciam nepasitaike.

"padugne"  parašė naujienų news:l27fu5$5f4$1@trimpas.omnitel.net...

On Sat, 28 Sep 2013 20:01:05 +0000, Jonas Vingis wrote:

> p.s. Aš neteigiu, kad nuo visų tinklų taip lengvai atriši, tiesiog
> pastebiu, kad tinklas, nuo kurio aš telefonus atrišau pats nemokamai,
> kainoraštyje įvertinti 169Lt.

Na tai kvailiams :)

Seip idomu kuo tu iphonu turetojam baigsis kai tas hackas islis i dienos
sviesa. Bo operatoriams tai realios babkes ir nemazhos, uz kiekviena
rista iphone jie abaliams atlauzhia kokius >1klt subsidiju. Todel ir
atrisa tik pasibaigus 2 metu kontraktui.
Jei kazkas prisikase prie abaliu-operatoriu interfeisu ir per atrisineja,
tai manau nesunku atrinkt kurie atristi legaliai o kurie - ne.

--
kthxbai.