Tema: Re: iPhone 3G 4 4s 5 oficialus g amyk linis atrišimas
Autorius: Korke
Data: 2013-09-30 17:59:49
Nu ka tu cia ramiu snukiu atsiprasant makaronini. Be IMEI ivedei ir
kontrakto savininku duomenis, kontrakto nr, mailing adresa, dar gal kazka.
Taip, kad nepavargsti cia pist proto bandydamas pasirodyti protingesniu?
99.9% naudotu ir legaliu UK oboliofonu ju buvusiu seimininku parduodami I
eilines skupkes, ten dar gal pakeicia n savininku toj pacioj UK ir paskui
per koki ebay ar pan patenka I LT, ir kaip tada tavo gudrasiknisku manymu
paskutinis savininkas suzinos tuos duomenis pirmojo su kontraktu ji gavusio
savininko, kad I ta forma suvest? Paskui dar kiek pamenu reikia, kad tas
telefas butu UK tinkle su UK sim'u, kuriame butu reikiama pinigu suma uz
atrisima, kai tai vyksta automatiskai. (na ituniniam oboliui tai gal ir
dzin, bet su kitais aparatais tai taip) Jau kaip mane tokie senoliai
bandantys pasirodyti "pradvinutais internautais" kartais besina, kad ....