Tema: Re: iPhone 3G 4 4s 5 oficialus g amyk linisatri
Autorius: padugne
Data: 2013-10-01 10:06:26
On Tue, 01 Oct 2013 08:51:40 +0300, Kristupas wrote:

> Labai daug tiesos
>
> "Korke"  parašė naujienų news:l2c3l5$484$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nu ka tu cia ramiu snukiu atsiprasant makaronini. Be IMEI ivedei ir
> kontrakto savininku duomenis, kontrakto nr, mailing adresa, dar gal
> kazka. Taip, kad nepavargsti cia pist proto bandydamas pasirodyti
> protingesniu? 99.9% naudotu ir legaliu UK oboliofonu ju buvusiu
> seimininku parduodami I eilines skupkes, ten dar gal pakeicia n
> savininku toj pacioj UK ir paskui per koki ebay ar pan patenka I LT, ir
> kaip tada tavo gudrasiknisku manymu paskutinis savininkas suzinos tuos
> [...]

Btw, "ant durneus" tik ka pabandziau vokisko T-Mobile iphone atrisimo
puslapi:

is http://www.t-mobile.de/sim-lock-entsperren/0,20638,23789-_,00.html

nukreipia i savo subrangovu puslapi:

https://t-mobile-simlockportal.arvato-services-mocom.com/PUBSILO/

O ten be IMEI nieko daugiau neklausia. Taip kad xzn kur ir pas ka ten tie
makaronai :)

--
kthxbai.