Tema: Re: SGS3 prastai kraunasi
Autorius: padugne
Data: 2013-07-23 00:45:50
On Mon, 22 Jul 2013 08:05:24 +0300, panda wrote:

> skiriasi tuo, kad pas Nokias, bent jau mano ziuretas, tas "liezuvelis"
> buvo daug storesnis. gal su naujom Lumia kas ir pasikeite. siaip ar taip

Daug storesnis jis negali buti, jo stori diktuoja USB standartas. Turbut
lygini su miniUSB, o tai jau kitas stekeris. Plius pats liezuvelis neturi
jokios "nesancios" funkcijos, t.y. jo storis yra px.

> microUSB kaip daiktas yra sudo kruva - 21 amziuje i 75% device'u dedamas
> portas, kuris po keliu menesiu nusilanksto ir i kuri laidas kisamas tik
> viena puse...

Dekok USB konsorciumui kur zumzungas groja net ne pirmu ir ne antru
smuiku. Kodel jie kuria tokius juokingus kistukus - xzn, klausk interlio.

--
kthxbai.