Tema: Re: SGS3 prastai kraunasi
Autorius: Justas M.
Data: 2013-07-17 15:21:57
Krapsciau dulkes su insulinine adata...nesakyciau, kad kazkas ten butu
uzpuve, nieko doro neiskrapsciau. Del ardymo, tai ten siulo list I telefono
vidu ir sveist kazkokius kontaktus is vidaus, bet gal, jei neissiaiskinsiu,
paliksiu ta malonuma garantiniam. Tik labai nesinori su jais vel turet
reikalu...nepatinka loterija kai nezinai ar jiem uzeis factory reseta
padaryt ar ne.

Eisiu dar ka nors pameginsiu iskrapstyt :)

"st"  wrote in message news:ks39pj$c82$1@trimpas.omnitel.net...

o kam ardyt? paziurek i s3 sikna ir matysi usb uzpuves ar ne.