Tema: Re: SGS3 prastai kraunasi
Autorius: panda
Data: 2013-07-21 21:08:57
manau, kad problema yra ne konkretus laidas, o kreivas dizainas. man
sugebejo sugesti su originaliais pakrovejais ir labai jau saugant, kolegai -
tas pats, o ir atsiliepimu panasiu daug internete... pazistamui S2 pastoviai
kiseneje kraudavosi :) zodziu, fun. palygink pvz liezuveli tame USB lizde
pas Samsunga su kokia Nokia ar pan ir pasidarys aisku, kodel pastoviai ten
buna bedu.
ne viska imanoma nukopijuoti, matyt

"zalgiris.eu"  wrote in message news:ks981d$5c4$1@trimpas.omnitel.net...

as masinoj naudoju usb laida nuo s3 telefonui krauti, tai viena jau
ismeciau, nes kazkaip sugebejo nusilankstyt - gal cia problema?

"panda"  wrote in message news:ks50q8$nr6$1@trimpas.omnitel.net...

kaip jau parase auksciau - pirmiausia ziurek kas gyvena krovimo lizde
(paprastai buna pilna dulkiu, puku nuo rubu) ir ar tas liezuvelis su
kontaktais i kuria puse nenulenktas - tipines didziojo apple zudiko bedos
juokingiausia buna, kai ima rodyti, kad kraunasi ir nepajungtas...

"Justas M."  wrote in message news:ks1pai$34a$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkaip prastai kraunasi mano Galaxy S3. Toks vaizdas, kad pradejus krauti,
po kiek laiko jis nustoja. Nakti kartais girdisi garsas lyg butu
istrauktas-ikistas pakrovejas. Yra buve, kad ryte vietoj pakrauto telefono,
radau visai nudususi. O kartais pasikrauna iki visu 100% (kas buna
retai...dazniausiai randu ties ~90%). Radau youtubej video apie kazkokius
nurudijusius kontaktus...bet kol kas ardyt dar nepribrendau.

Gal cia kazkoks zinomas fokusas ? (googlej apie tai labai daug skundu, bet
sprendimu minimaliai).