Tema: Re: SGS3 prastai kraunasi
Autorius: panda
Data: 2013-07-22 09:05:25
skiriasi tuo, kad pas Nokias, bent jau mano ziuretas, tas "liezuvelis" buvo
daug storesnis. gal su naujom Lumia kas ir pasikeite. siaip ar taip microUSB
kaip daiktas yra sudo kruva - 21 amziuje i 75% device'u dedamas portas,
kuris po keliu menesiu nusilanksto ir i kuri laidas kisamas tik viena
puse...

"padugne"  wrote in message news:ksh80k$vtg$1@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 21 Jul 2013 20:09:11 +0300, panda wrote:

> manau, kad problema yra ne konkretus laidas, o kreivas dizainas. man
> sugebejo sugesti su originaliais pakrovejais ir labai jau saugant,
> kolegai -
> tas pats, o ir atsiliepimu panasiu daug internete... pazistamui S2
> pastoviai kiseneje kraudavosi :) zodziu, fun. palygink pvz liezuveli
> tame USB lizde pas Samsunga su kokia Nokia ar pan ir pasidarys aisku,
> kodel pastoviai ten buna bedu.
> ne viska imanoma nukopijuoti, matyt

Ir kuom tie liezuveliai skiriasi? Noskiniai seip irgi lygiai taip pat
pareidineja, inete pilna dejoniu, cia jau bendra formato problema.

Kas del kopijavimo, tai microUSB yra standartas, t.y. visi priversti
kopijuoti, kitaip neatitiks standarto. Ir mineti lizdai tiek pas nokia
tiek pas zumzunga atsiranda is specializuotu subrangovu, greiciausiai
netgi tu paciu.

--
kthxbai.