Tema: Re: Android vs iOS
Autorius: Andrius V.
Data: 2013-01-31 15:45:26
siaip uz navigacija moket man gaila.o ir koki igo isirasius tai tik NQ
zemelapiai kurie man nepatinka.o daugiau mokamu programu parsisiunciu tik
del sportinio intereso.paziuret kaip zaidimai padaryti,bet vienam vakarui
tikrai gaila butu pirkti nuolat

"Aladdin"  parašė naujienų news:ked3i3$rus$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip irgi juzinantis abu, sutinku su beveik visais teiginiais 100%. Tik kai
pas mane Desire S, tai
telefono dydis nekankina. O kas del nemokamu programu, tai manau uz toki
pinigu kieki isigijus ta ar
ana telefona, keliu litu uz tikrai naudos duodancia programa tikrai neturetu
buti gaila. Android
nepatinka tame, kad by default nera jokios prevencijos pries programu
piratavima.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!